Download het eerste hoofdstuk van het boek Klantgericht Leiderschap gratis!
Het boek Klantgericht Leiderschap van Sydney Brouwer is officieel uit. Het boek focust zich op de rol van managers in het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur. Aan de hand van voorbeelden en cases uit de praktijk word je meegenomen mee langs 8 principes die managers gaan helpen bij het creëren van een klantgerichte omgeving.
Het eerste hoofdstuk van het boek is gratis te downloaden na het achterlaten van je naam en mailadres hieronder. In dit eerste hoofdstuk wordt het belang van klantgericht leiderschap geschetst en worden een aantal belangrijke definities uiteengezet.
Wat anderen zeggen
“Ook bij het bouwen aan een klantgerichte organisatie geldt voor managers: practice what you preach.
Dit praktische en inspirerende boek helpt managers het verschil te maken voor klanten én medewerkers.“
Jos Burgers, Bestsellerauteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid
“Dit boek laat zien hoe je een cultuur bouwt die zorgt voor enthousiaste medewerkers en klanten. Hiermee wordt ondernemen niet alleen leuker je zult zien dat als je dit goed doet de euro’s achter je aan rollen!”
Bas van der Veldt, CEO AFAS