Sydney Brouwer x Pulitzer Amsterdam: Masterclass Klantgericht Leiderschap

Om onderscheidend te worden en te blijven, is het nodig om een organisatie te bouwen die constant weet aan te sluiten bij de wensen en behoeften van de individuele klant. Een organisatie met een cultuur die ervoor zorgt dat iedereen het belang van de klant op het netvlies heeft in het dagelijks werk. Een cultuur die consequent zorgt voor enthousiaste klanten en medewerkers. De sleutel voor het bouwen van een dergelijke klantgerichte cultuur ligt bij de managers. Zij kunnen de transformatie naar een klantgerichte organisatie maken of breken. In de Masterclass Klantgericht Leiderschap staat de rol van leiders in die transformatie centraal. Deelnemers leren hoe ze deze transformatie succesvol kunnen begeleiden, terwijl ze twee dagen ondergedompeld in één van de meest servicegerichte en iconische hotels van Nederland: Pulitzer Amsterdam

Wat?

Tijdens deze masterclass staan acht principes van Klantgericht Leiderschap centraal. Acht principes die managers zullen helpen een visie te creëren voor de klantgerichte versie van hun organisatie en vervolgens anderen te inspireren om die visie werkelijkheid te maken.

Een deel van de masterclass zal besteed worden aan de persoon van de leider zelf. Effectief publiek leiderschap begint immers met goed persoonlijk leiderschap. Het andere deel zal besteed worden aan de organisatorische principes van Klantgericht Leiderschap. Behandeld worden welke mechanismen een cultuur sturen en hoe verandering in gang gezet en gehouden kan worden.

Voor wie?

Deze masterclass is waardevol voor iedereen met een leidinggevende positie of ambitie in een organisatie die meer enthousiaste klanten en medewerkers wil. De focus zal voornamelijk liggen op midden en hoger management van organisaties groter dan 50 personen. De content van de masterclass is toepasbaar binnen de commerciële sector, overheid en semi-publieke sector.

Door wie?

De masterclass zal geleid worden door Sydney Brouwer en Morgan Thomas.

Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en expert over klantgerichte organisaties. Ook is hij auteur van het boek Klantgericht Leiderschap.

 

 

Morgan Thomas is partner van Great Performance Group en houdt zich al ruim 25 jaar bezig met leiderschap en cultuurverandering. Morgan komt uit Zuid-Afrika en

spreekt Engels. De masterclass zal dan ook deels in het Engels gegeven worden. Morgan verstaat wel Nederlands.

Naast Sydney en Morgan zal een deel van het programma ingevuld worden door Alexander van Gastel, General Manager van Pulitzer Amsterdam.

Waar en wanneer?

De volgende Masterclass zal plaatsvinden op 20 en 21 september 2018 in Pulitzer Amsterdam.

De locatie is het meest iconische en één van de best beoordeelde hotels van de hoofdstad: Pulitzer Amsterdam. Verdeeld over 25 grachtenpanden aan de Prinsen- en Keizersgracht heeft PulitzerAmsterdam 225 kamers. Het hotel wordt geroemd om haar unieke beleving en service is een toonbeeld van een organisatie met een klantgerichte cultuur. Deze bijzondere locatie zorgt ervoor dat deelnemers twee dagen lang volledig ondergedompeld worden in een ware klantgerichtheid en het effect van Klantgericht Leiderschap aan den lijve kunnen ondervinden.

Investering

De investering voor de Masterclass Klantgericht Leiderschap bedraagt €2000,- exclusief BTW. Dit is inclusief overnachting, ontbijt, diner en twee keer lunch in Pulitzer Amsterdam en benodigd materiaal.

Inschrijven

Inschrijven voor de masterclass doet u via onderstaand formulier. Sydney of Morgan neemt dan snel contact met u op voor een intake gesprek. Na dit gesprek zal de inschrijving compleet gemaakt worden. Voor vragen kunt u contact opnemen met Sydney Brouwer (sydney@sydneybrouwer.nl of 06-42311748) en Morgan Thomas (m.thomas@greatperformancegroup.com of 06-81477128).